poniedziałek, 31 stycznia 2011

szydełkowe kapelusze


najlepiej wypoczywam i spelniam sie w malych formach szydelkowych.
takich, co to sie da zrobic w jeden wieczór,jak np.ten ażurowy kapelusik dziewczecy


Wzór i scieg z głowy. Jeszcze raz podkreślam - szydełkując nie posługuje sie schematami. Po prostu dodaje lub zmniejszam ilosc oczek dopasowując do modela. 

Wlasciwie są to moje wprawki szydelkowe i sposob na uspokojenie..

I jeszcze letni, damski kapelusz. A jak sie Wam podoba moj drewniany, bardzo cierpliwy model? Prawda, że przystojny?



komentarze:

6 komentarze:


evenka pisze...
Mirabbelko , Ty to jesteś wszechstronnie uzdolniona - bardzo ładne kapelusiki :-)
kass pisze...
Bardzo zgrabne i twarzowe sa takie kapelusiki, mialam kiedys taki samodzielnie wydziergany, byl kolorowy-taki posthipisowski styl-i bardzo go lubilam, pozdrawiam.
Liska pisze...
Ważne, że cierpliwy i nie marudny ;)
Anonimowy pisze...
Witaj Mirabbelko bardzo podoba mi sie ten damski kapelusz bialy z rondem chcialabym taki zrobic ale nie znam schematu , czy moglabym Cie o niego prosic moj email aszumi@op.pl pozdrawiam agnieszka
ewusiek pisze...
Mirabbelko , śliczne kapelusiki (ja swoje szydełka na razie w kąt odłożyłam, wstyd się przyznać)
Anonimowy pisze...
Witaj Mirabbelko bardzo podoba mi sie ten damski kapelusz bialy z rondem chcialabym taki zrobic ale nie znam schematu , czy moglabym Cie o niego prosic moj mail kasia.x4@op.pl dziekuje KAtarzyna

17 komentarzy:

  1. Piękne robótki ale nie każdy jest tak uzdolniony i dobrze byłoby zamieszczać przy tych cudeńkach schematy o co bardzo prosimy

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż od stycznia nic nowego,pomyśl o schematach i nowych wzorach,dlaczego boisz się pokazać schematów.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. dodaj coś nowego ze schematem.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Nie znam się zupełnie na dzierganiu, ale chusty, które wykonujesz bardzo podobają mi się:) Trafiłam na Twój blog trochę z innego powodu. Mam pytanie odnośnie Twojego modela do kapeluszy: czy jest to stara pamiątka wygrzebana ze strychu bądź wykonany na zamówienie? Prosiłabym o kontakt: daria.michalik@gmail.com Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam prace. Sama dziergam i bardzo podziwiam każdą wykonaną pracę.
    Jeżeli chciałaby Pani się ze mną skontaktować bardzo chętnie podzielę się swoimi pracami ( adres mailowy -piwonia2@op.pl ).
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Mirabbelko czy moge prosic wzor na trn bialy damski kapelusz - jest cudny moniaklamer@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobaja sie mi kapelusze szydelkowe, sa super,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te Twoje kapelusze ! Czy mogłabym prosić o wzór tego z rondem? Z góry dziękuję. Pozdrawiam. Katarzyna . Mój adres: k2konczak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam w tekście. Nie posługuje sie zadnymi schematami. Po prostu dziergam "z głowy" i nie potrafię tego odtworzyć.

      Usuń
  9. Witam! Ten damski letni jes świetny! :-) z wzorem sobie poradzę, tylko mogłabyś podpowiedzieć z jakiej włóczki robiłaś? I czy usztywniałas dodatkowo? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam z cienkiego kordonka. Ale przyglądając sie blizej to chyba podwójna nitka.. To było dosc dawno temu :). Niczym nie usztywnialam, rondo sie lekko falowało, ale robiłam dosc ścisło.

      Usuń
  10. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Musę się przyznać, że chociaż kocham wszelkiego rodzaju nakrycia głowy to jeszcze nigdy nie miałam okazji nosić szydełkowanego kapelusza. Moja kolekcja najczęściej pochodzi od https://www.sterkowski.pl/ no ale jeszcze takiego nie widziałam. Jest bardzo interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie również i takie kapelusze na zimę są doskonałym rozwiązanie i muszę przyznać, że ja bardzo lubię je nosić. Jednak jestem także zwolenniczką beretów wełnianych https://hatfactory.pl/berety-welniane/27-448-beret-welniany-gladki-evita.html które są dla mnie bardzo wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne 😍 Czy mozna prosić o schemat do kapelusika🙂 karolina.choinska@gmail.com
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 🥰

    OdpowiedzUsuń