poniedziałek, 31 stycznia 2011

szydełkowe kapelusze


najlepiej wypoczywam i spelniam sie w malych formach szydelkowych.
takich, co to sie da zrobic w jeden wieczór,jak np.ten ażurowy kapelusik dziewczecy


Wzór i scieg z głowy. Jeszcze raz podkreślam - szydełkując nie posługuje sie schematami. Po prostu dodaje lub zmniejszam ilosc oczek dopasowując do modela. 

Wlasciwie są to moje wprawki szydelkowe i sposob na uspokojenie..

I jeszcze letni, damski kapelusz. A jak sie Wam podoba moj drewniany, bardzo cierpliwy model? Prawda, że przystojny?



komentarze:

6 komentarze:


evenka pisze...
Mirabbelko , Ty to jesteś wszechstronnie uzdolniona - bardzo ładne kapelusiki :-)
kass pisze...
Bardzo zgrabne i twarzowe sa takie kapelusiki, mialam kiedys taki samodzielnie wydziergany, byl kolorowy-taki posthipisowski styl-i bardzo go lubilam, pozdrawiam.
Liska pisze...
Ważne, że cierpliwy i nie marudny ;)
Anonimowy pisze...
Witaj Mirabbelko bardzo podoba mi sie ten damski kapelusz bialy z rondem chcialabym taki zrobic ale nie znam schematu , czy moglabym Cie o niego prosic moj email aszumi@op.pl pozdrawiam agnieszka
ewusiek pisze...
Mirabbelko , śliczne kapelusiki (ja swoje szydełka na razie w kąt odłożyłam, wstyd się przyznać)
Anonimowy pisze...
Witaj Mirabbelko bardzo podoba mi sie ten damski kapelusz bialy z rondem chcialabym taki zrobic ale nie znam schematu , czy moglabym Cie o niego prosic moj mail kasia.x4@op.pl dziekuje KAtarzyna

11 komentarzy:

  1. Piękne robótki ale nie każdy jest tak uzdolniony i dobrze byłoby zamieszczać przy tych cudeńkach schematy o co bardzo prosimy

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż od stycznia nic nowego,pomyśl o schematach i nowych wzorach,dlaczego boisz się pokazać schematów.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. dodaj coś nowego ze schematem.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Nie znam się zupełnie na dzierganiu, ale chusty, które wykonujesz bardzo podobają mi się:) Trafiłam na Twój blog trochę z innego powodu. Mam pytanie odnośnie Twojego modela do kapeluszy: czy jest to stara pamiątka wygrzebana ze strychu bądź wykonany na zamówienie? Prosiłabym o kontakt: daria.michalik@gmail.com Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam prace. Sama dziergam i bardzo podziwiam każdą wykonaną pracę.
    Jeżeli chciałaby Pani się ze mną skontaktować bardzo chętnie podzielę się swoimi pracami ( adres mailowy -piwonia2@op.pl ).
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Mirabbelko czy moge prosic wzor na trn bialy damski kapelusz - jest cudny moniaklamer@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobaja sie mi kapelusze szydelkowe, sa super,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te Twoje kapelusze ! Czy mogłabym prosić o wzór tego z rondem? Z góry dziękuję. Pozdrawiam. Katarzyna . Mój adres: k2konczak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam w tekście. Nie posługuje sie zadnymi schematami. Po prostu dziergam "z głowy" i nie potrafię tego odtworzyć.

      Usuń
  9. Witam! Ten damski letni jes świetny! :-) z wzorem sobie poradzę, tylko mogłabyś podpowiedzieć z jakiej włóczki robiłaś? I czy usztywniałas dodatkowo? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam z cienkiego kordonka. Ale przyglądając sie blizej to chyba podwójna nitka.. To było dosc dawno temu :). Niczym nie usztywnialam, rondo sie lekko falowało, ale robiłam dosc ścisło.

      Usuń